Interkulturalni dijalog svjetskih stručnjaka za obrazovanje povodom održavanja XIII svjetskog kongresa udruženja komparativnih i internacionalnih pedagoga

  • Adila Pašalić-Kreso
Keywords: komparativna i internacionalna edukacija, interkulturalni dijalog, multikulturalnost, odgoj za razumijevanje

Abstract

U ovom radu predstavljeni su ciljevi i značaj djelovanja eminentnih svjetskih stručnjaka i stručnih organizacija iz oblasti obrazovanja, okupljenih oko Svjetskog vijeće udruženja komparativnih edukatora (World Council of Comparative Education
Societies – WCCES). To je krovno tijelo, osnovano 1970. godine, pod čijom ambrelom djeluju brojna nacionalna, subnacionalna, regionalna i na zajedničkom jeziku zasnovana udruženja koja okupljaju stručnjake iz oblasti obrazovanja. Prikaz razvoja i djelovanja WCCES-a, uz pregled održavanja dosadašnjih svjetskih kongresa i tema koje su odražavale glavne probleme u obrazovanju, može približiti ovaj višedecenijski pokret našoj široj intelektualnoj javnosti. Zajednički kros-kulturalni straživački projekti, ekspertna i naučna asistencija, te rasprave koje vode komparativni i internacionalni edukatori u periodičnim susretanjima, imaju uglavnom dugoročan značaj za sve one sredine koje nastoje da unapređuju vlastite obrazovne sisteme. Može se očekivati da će i XIII svjetski kongres udruženja komparativnih i internacionalnih edukatora, nedavno održan u Sarajevu, imati taj karakter i značaj. Ovaj rad se istovremeno oslanja i na temeljnu literaturu iz oblasti komparativne pedagogije i rodnih društvenih nauka.

Published
2020-06-15
How to Cite
Pašalić-Kreso, A. (2020). Interkulturalni dijalog svjetskih stručnjaka za obrazovanje povodom održavanja XIII svjetskog kongresa udruženja komparativnih i internacionalnih pedagoga. Pregled : časopis Za Društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 2(3-4), 399 - 418. Retrieved from http://pregled.web.ba/index.php/pregled/article/view/426
Section
Articles