Razvojna vizija kao preduvjet kvalitetnog visokoškolskog obrazovanja

  • Safet Krkić
Keywords: strategija, razvoj, visoko obrazovanje, studenti, upisani na prvu godinu, diplomirani, nezaposlenost, ekonomisti, pravnici, nastavnici, tehnička usmjerenja, društvena usmjerenja, odgovornost, partije na vlasti, budžetsko finansiranje, državni fakulteti, struktura zaposlenih

Abstract

Činjenica da Bosna i Hercegovina nije donosila i usvajala strategiju svog dugoročnog razvoja stvara mnoge probleme, i ne samo u ekonomskoj bazi nego i u onom što predstavlja društvenu nadgradnju. Ti problemi posebno se iskazuju u oblasti visokoškolskog obrazovanja. Mnogi pr oblemi koji su opterećivali visokoškolsko obrazovanje u bivšoj državi u cijelosti su preneseni i u postojeći visokoškolski sistem. Najveći broj studenata pohađa fakultete za različita nastavnička zanimanja, ekonomiju i pravo, dok je posve malo onih koji studiraju tehničke i prirodne nauke. Veliki broj studenata koji upisuju fakultete društvenih usmjerenja učinilo je i to da najveći broj svršenih studenata tih fakulteta danas čeka zaposlenje na zavodima za javno zapošljavanje. Na štetu tehničkih i prirodnih zanimanja izdvajaju se r elativno velika sredstva za obrazovanje struka koje imaju malo izgleda da se ne samo u zemlji nego bilo gdje u svijetu zaposle.

Published
2020-06-12
How to Cite
Krkić, S. (2020). Razvojna vizija kao preduvjet kvalitetnog visokoškolskog obrazovanja. Pregled : časopis Za Društvena Pitanja / Periodical for Social Issues, 2(3-4), 293 - 308. Retrieved from http://pregled.web.ba/index.php/pregled/article/view/414
Section
Articles