Razvojna vizija kao preduvjet kvalitetnog visokoškolskog obrazovanja
Abstract
Činjenica da Bosna i Hercegovina nije donosila i usvajala strategiju svog dugoročnog razvoja stvara mnoge probleme, i ne samo u ekonomskoj bazi nego i u onom što predstavlja društvenu nadgradnju. Ti problemi posebno se iskazuju u oblasti visokoškolskog obrazovanja. Mnogi pr oblemi koji su opterećivali visokoškolsko obrazovanje u bivšoj državi u cijelosti su preneseni i u postojeći visokoškolski sistem. Najveći broj studenata pohađa fakultete za različita nastavnička zanimanja, ekonomiju i pravo, dok je posve malo onih koji studiraju tehničke i prirodne nauke. Veliki broj studenata koji upisuju fakultete društvenih usmjerenja učinilo je i to da najveći broj svršenih studenata tih fakulteta danas čeka zaposlenje na zavodima za javno zapošljavanje. Na štetu tehničkih i prirodnih zanimanja izdvajaju se r elativno velika sredstva za obrazovanje struka koje imaju malo izgleda da se ne samo u zemlji nego bilo gdje u svijetu zaposle.