Utjecaj intrapreduzetničkih aktivnosti institucija visokog obrazovanja na percepciju zapošljivosti studenata
Abstract
Cilj istraživanja je utvrditi na koji način intrapreduzetničke aktivnosti realizirane kroz (CEO-Career and Entrepreneurship Opportunities Conference) konferenciju o karijeri i preduzetništvu razvijaju lične stavove studenata, njihove društvene norme i potencijal inovativnosti na način da se ispita odnos između njih i percepcije studenata o njihovoj zapošljivosti. U ovom radu se koristio kvantitativni pristup istraživanju, koji je uključivao prikupljanje podataka putem elektronskih anketa studenata koji su sudjelovali na konferenciji uz korištenje posebno kreiranog upitnika za ovo istraživanje. Populaciju koja je obuhvaćena ovim istraživanjem predstavljaju svi sudionici konferencije o razvoju karijere studenata i preduzetničkim prilikama u razdoblju od 2013. do 2015. godine. Ovo istraživanje ima za cilj predstaviti učinke nekonvencionalnih načina uspostavljanja balansa između kvaliteta ishoda učenja visokoškolskih ustanova i tržišta rada u Bosni i Hercegovini u smislu percepcije zapošljivosti studenata, koristeći istraživačke podatke i praktične argumente povezane sa konferencijom za razvoj karijere i preduzetničke prilike Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.